Kakav si kršćanin? https://blog.dnevnik.hr/haleluja

četvrtak, 07.02.2008.

PISMO OCA, BOGA SVEMOGUĆEGA


Ono što ćete ovdje pročitati je istina. Ako to prihvatite, promjenit će vam život, jer dolazi izravno iz srca našeg Oca. On vas voli. On je Otac za kojim ste žudjeli cijelog svog života. Ovdje je njegovo pismo za Vas.


Dijete moje,



Proničem te svega i poznajem.
psalam 139;1
Znam kada sjediš i kada ustaneš.
psalam 139;2
Znani su mi svi tvoji putovi.
psalam 139;3
Pa i svaka vlas na tvojoj glavi je izbrojana.
matej 10;30
Stvoren si na moju sliku.
postanak 1;27
Po meni živiš, i djeluješ. Da, meni zahvaljuješ na svemu što jesi.
dj. apostolska 17;28
Znao sam te i prije nego li sam te stvorio u majčinoj utrobi.
jeremija1;5
Već sam te u trenutku stvaranja izabrao.
poslanica efežanima 1;4
Ti nisi nastao slučajno.
psalam 139;15
Sve dane tvog života upisao sam u svoju knjigu.
posl. efež. 1;4
Ja određujem gdje i koliko dugo ćeš živjeti.
dj.apostolska 17;25-26
Stvorio sam te tako čudesnog.
psalam 139;14
Oblikovao sam te u utrobi majčinoj.
psalam 139;13
Od rođenja tvoj sam oslonac.
psalam 71;6
Moju sliku iskrivili su ljudi koji me ne poznaju.
ivan 8;41-44
Ali ja nisam dalek i nisam ljutiti Bog. Ja sam ljubav.
1.ivanova 4;16
Želim ti podariti svoju očinsku ljubav.
1.ivanova 3;1
Jednostavno, samo zato jer si moje dijete a ja sam tvoj Otac.
1.ivanova 3;1
Dajem ti više nego što će ti tvoj zemaljski otac ikad moći dati.
matej 7;11
Jer ja sam tvoj savršeni Otac.
matej 5;48
Sve dobro šta primaš, dolazi od mene.
jakovljeva 1;17
Ja se brinem za sve tvoje potrebe.
matej 6; 31-33
Želim ti dobro i dajem ti nadu i budućnost.
jeremija 29;11
Zato, jer sam te oduvijek volio
jeremija 31;3
Moje misli o tebi, brojnije su nego zrna pijeska
psalam 139;17-18
Kad na tebe mislim, kličem.
sefanija 3;17
Nikada neću prestati činiti ti dobro.
jeremija 32;40
Ti si na poseban način moje vlasništvo.
izlazak 19;5
Želim ti dati svoju zemlju, i sve što je u njoj.
jeremija 32;41
Želim ti pokazati velika i čudesna djela.
jeremija 33;3
Ako me svim srcem tražiš, naći ćeš me.
pon.zakon 4;29
Raduj mi se, dat ću ti sve što ti srce želi.
psalam 37;4
Jer ja sam taj koji u tebi potiče htjenje i snagu da činiš ono što je meni ugodno.
filipljani 2;13
Mogu učiniti mnogo više od onog šta možeš i zamisliti.
efežani 3;20
Tješim te i ohrabrujem te, dajem ti snagu.
2 solunjanima 2;16-17
Moja milost je bezgranična.
2 korinćanima
Kada me zoveš, čujem te i izbavljam od svake tegobe.
psalam 34;18
Kao što pastir za svoje ovce brine, tako ja brinem za tebe i usmjeravam te.
izaija 40;11
Jednog dana sve ću tvoje suze osušiti.
otkrivenje 21;4
Svaku bol koju si proživio na zemlji ja ću uzeti.
otkrivenje 21;4
Ja sam tvoj Otac i volim te isto toliko koliko Isusa, Sina svog.
ivan 17;23
Moja ljubav prema tebi ogleda se u Isusu.
ivan 17;26
On je došao da pokaže da sam ja uz tebe, a ne protiv tebe.
rimljani 8;31
I da bi ti rekao da su ti grijesi oprošteni.
2 korinćanima 5;18-19
Isus je umro da bi se ja i ti mogli pomiriti.
2 korinćanima 5;18-19
Njegova smrt je najveći izraz moje ljubavi prema tebi.
1. ivanova 4;10
Predao sam sve što volim, kako bi mogao zadobiti tvoju ljubav.
rimljanima 8;32
Ako prihvatiš moga sina Isusa, prihvaćaš mene .
1. ivanova 2;23
Ništa te ne može odvojiti od moje ljubavi.
rimljani 8;38-39
Dođi kući, pripremit ću najveće veselje , koje si ikad vidio.
Luka 15;7
Ja sam uvijek bio tvoj Otac i uvijek ću to biti.
efežani 3;14-15
I zato te pitam : “Želiš li biti moje dijete ? ”
ivan 1; 12-13
Očekujem te.
Luka 15;11-32


S ljubavlju, tvoj Otac

Bog svemogući


07.02.2008. u 22:57 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ako osjećamo odbojnost prema pitanju "kakav si kršćanin?" ili ako ga držimo suvišnim i nepotrebnim, znači li to da bi nas iskren odgovor na ovo pitanje - optužio?



ne želite javno komentirati
ili želite čuti više?
pišite na:
zoki.bijelic@gmail.com

Zadnji postovi...

Licemjerje modernih farizeja
Umiranje iznutra...
Kome vjerovati?
Odvojeni od stada?
Kamo ideš čovječe?
O nepovredivosti braka
Poznaješ li Ljubav?
Poezija: Ti si Kriste moja nada
Žudnja za neuhvatljivim
Vrijeme zbunjenosti
Nesnošljiva tolerancija
Koga Bog ljubi?
Tko su baštinici neba?
Epitaf ili čemu živjeti?
35 pitanja: kakav si kršćanin?
Poezija: Ispod ovog plavog neba
Poezija: Trebam te
Poezija: Čarolja predvečerja
Poezija: Neposluh trnjem ovjenčan
Video: Posljednja "Mosorijada"
Video: Što je Bogu smješno?
Poezija: Tebi uz koju se budim sretan
Poezija: Smiluj se Gospode
Poezija: Ne plaći majko
Poezija: Hodočasnik
Poezija: Dok gasne posljednja zraka sunca drhtim na proplanku sjećanja
Poezija: Ljubiš li me?
Poezija: Kušnja
Poezija: Brat
Poezija: Moj Kralj
Poezija: Spokoj
Poezija: Terra Incognita
Poezija: Povratak kući
Poezija: Intermezzo
Prezaposleni i umorni (4): Duhovno savjetovanje
Prezaposleni i umorni (3): Odvojeni od stada
Prezaposleni i umorni (2): Odložimo jaram zloga!
Prezaposleni i umorni (1): Čiji jaram nosimo?
Pogled na Gospodina
U koga stavljamo pouzdanje?
Što doista znači duhovno pasti?
Podnositi nevolju iznad naših snaga
Dragocjena Kristova krv
Razmišljanja o poslanici- Rim.5
Razmišljanja o poslanici- Rim.4:18-21
Razmišljanja o poslanici- Rim.3
Razmišljanja o poslanici- Rim.2:5b-29
Razmišljanja o poslanici- Rim.1:24-32
Razmišljanja o poslanici- Rim.1:18-23
Razmišljanja o poslanici- Rim.1:1-15
Razmišljanja o poslanici Rimljanima - Uvod
Bogu si posebno drag
Tolerancija je...?
"Šaljem,evo,svog anđela pred tobom"
Mudrost i pravednost u kršć. življenju?
Što uistinu dajemo Bogu?
U zajednici valja misliti na Krista
Snaga iskrenosti 2
Zbližavanje s Isusom
Život u zajedništvu
Pravo znanje o Isusu
Stvaranje odnosa: prijateljstvo
Tražite dobro, a ne zlo
Bujice žive vode
Tri pokazatelja predanosti
Pripremanje mjesta za Gospodina
Tko je Sveti Duh?
Kakav si kršćanin?
Iskrenost
Bog je bog reda
Razmotrite svoje putove
Smisao i svrha kućnih grupa
I sitno je bitno
Budi katalizator pozitivne promjene
O Darovima Duha
Biti odgovoran
Božje remek djelo
Most prema životu
Kako najbolje iskoristiti prigode?
Čije je Kraljevstvo nebesko?
Budimo samilosni
Blic-pogled na molitvu: Zdrava zajednica i zdrav brak
Ogovaranje naše svagdašnje
Crtice o kršćanskom življenju
7 činjenica o vršenju Božje volje
Nevidljivi u gomili
Zahvaljivati Bogu
Ne boj se, samo vjeruj!
Umijemo li vjerno slijediti poslanje?
Snaga iskrenosti
Svladani Božjom ljubavlju
Snaga za život
Ulazak u Božju blizinu
Dva stiha
Sazrjevanje za služenje drugima (2)
Sazrjevanje za služenje drugima (1)
Pismo Oca, Boga svemogućega
Što pokreće ljudska srca?
Odnosi u Crkvi Božjoj
Kome više vjeruješ -sebi ili Bogu?
O braku...
Čime se hranimo?
O molitvi...
Vjerovati Bogu (ili razmišljanje o prioritetima)
Tko je lud, a tko zbunjen?
Kome vjerovati?
Svjetovne stvari
Nekoliko davno zapisanih misli...
Volimo svoje bližnje
Homoseksualci: heroji ili žrtve?
Ekumenizam
Ljudske zvijeri
Kako im ukazati na Njega?
Kako tumačiti Bibliju?
U kojeg boga vjeruješ?
Živa vjera: protestanti ili katolici?
Moramo li se mrziti?
Preneseno: Ugodan dan
Svjedočiti o Kristu?
Povratak u budućnost
Kršćanstvo: nevažno, nevjerodostojno, kruto?
Biti kršćanin je...?
Što je privlačnije: požuda ili smrt?
Dobro staro 'unutra-van'
Nedjeljno bogoslužje: zijevanje ili pjevanje?
Ljubiti Krista?
Zbunjeni cvijetak

Linkovi...